nowości
Plakat, Sopot - Molo
Plakat, Sopot - Molo

39,90 zł

szt.
Plakat, Gdynia ulica Świętojańska
Plakat, Gdynia ulica Świętojańska

39,90 zł

szt.
Plakat, USA - Nowy Jork jesienią
Plakat, USA - Nowy Jork jesienią

39,90 zł

szt.
Plakat, Gdańsk - Neptun jesienią
Plakat, Gdańsk - Neptun jesienią

39,90 zł

szt.
Plakat, Kamienice w Gdańsku jesienią
Plakat, Kamienice w Gdańsku jesienią

39,90 zł

szt.
Plakat, USA - Ulice Miami art deco
Plakat, USA - Ulice Miami art deco

39,90 zł

szt.
Plakat, USA - Ulice Miami
Plakat, USA - Ulice Miami

39,90 zł

szt.
Plakat, Plaża Miami budka ratownika
Plakat, Plaża Miami budka ratownika

39,90 zł

szt.
Plakat, Waszyngton panorama - USA 2
Plakat, Waszyngton panorama - USA 2

39,90 zł

szt.
Plakat, Waszyngton panorama - USA
Plakat, Waszyngton panorama - USA

39,90 zł

szt.
Plakat, Panorama Gdańsk  w kolorze
Plakat, Panorama Gdańsk w kolorze

39,90 zł

szt.
Plakat, Gdańsk Statek Czarna perła
Plakat, Gdańsk Statek Czarna perła

39,90 zł

szt.
Plakat, Tramwaj w mieście
Plakat, Tramwaj w mieście

39,90 zł

szt.
Plakat, Bazylika Mariacka w Gdańsku
Plakat, Bazylika Mariacka w Gdańsku

39,90 zł

szt.
Plakat, Chinatown USA
Plakat, Chinatown USA

39,90 zł

szt.
Plakat, Georgetown USA
Plakat, Georgetown USA

39,90 zł

szt.
Plakat, Capitol Waszyngton USA
Plakat, Capitol Waszyngton USA

39,90 zł

szt.
Plakat, Biały dom Waszyngton USA
Plakat, Biały dom Waszyngton USA

39,90 zł

szt.
Plakat, Most w USA
Plakat, Most w USA

35,00 zł

szt.
Tapeta Samoprzylepna Koło - Komiks 2
Tapeta Samoprzylepna Koło - Komiks 2

349,90 zł

szt.
Tapeta Samoprzylepna Koło - Komiks
Tapeta Samoprzylepna Koło - Komiks

349,90 zł

szt.
Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 668227959.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@4rooms.com.pl lub telefonicznie: 668227959. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Produkty, które są produkowane na zamówienie nie podlegają zwrotowi ( dotyczy tapet , indywidualnych wymiarów naklejek czy też plakatów) 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. W przypadku zwrotu towaru koszt przesyłki ponosi kupujący. 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

4rooms | Tel: 668227959 | E-mail: kontakt@4rooms.com.pl | ul. Czubajkowa 18, 62-002 Złotniki | woj. wielkopolskie | NIP: 7431875161

Sklep internetowy Shoper.pl