Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: kontakt@4rooms.com.pl lub telefonicznie: 668227959
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: kontakt@4rooms.com.pl lub telefonicznie: 668227959
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Czubajkowa 18 , 62-002 Złotniki, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 668227959.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 668227959.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 668227959.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Koszt przesyłki ponosi kupujący. 

» opis reklamacji i zwrotów

 

Specyfikacja dotycząca naklejek

1. 
Naklejki wykonujemy z folii matowej firmy Oracal - jest to najlepsza folia dostępna na rynku.
2. Wycinane po obrysie - nie posiadają tła czy dodatkowej przezroczystej folii. Tłem jest powierzchnia, na której umieszczasz wzór.
3. Odporne na warunki atmosferyczne - folia, z której wykonujemy naklejki służy również do oklejania aut oraz wyklejania banerów.
4. Folia transportowa - nie każdy wzór posiada folię transportową, folia transportowa najlepiej sprawdza się przy dużych i/lub skomplikowanych wzorach, jeśli naklejka nie posiada folii oznacza to, że wygodniej klei się ją bez niej, testowaliśmy. :)
5. Rozetnij / przytnij - niektóre wzory bez problemu możesz dopasować do swoich potrzeb: brzozy skrócić, drzewom zmienić kształt gałęzi czy też przyciąć naklejkę do wysokości poddasza. Wystarczą zwykłe nożyczki lub nożyk do tapet.
6. Nasze naklejki są jednorazowe - nie są to przeklejki, po ich zerwaniu nie ma możliwości przeklejenia w inne miejsce, dodatkowo nie dajemy gwarancji, że przy odklejaniu naklejki ze ściany nie uszkodzi ona jej powierzchni.
7. Wszystkie naklejki wykonujemy pod zamówienie Klienta - dostajesz produkt, który jest zrobiony specjalnie dla Ciebie, nie posiadamy magazynu, naklejki nie leżą na półce czekając na swoją kolej - po wykonaniu przez nas zlecenia od razu jest ono pakowane i wysyłane do Klienta. :)


Czym różni się folia jednokolorowa od folii drukowanej?

Folia jednokolorowa to folia w określonym, gotowym kolorze, z której wycinany jest wzór.
Folia drukowana jest folią białą, na której drukowany jest wzór. W zależności od rodzaju folii, dostępne są dwie różne palety kolorystyczne. Przy wyborze koloru prosimy zwróć uwagę, której palety dotyczy wybór.


Gdzie mogę umieścić naklejki?
Powierzchnia, na której umieszczamy naklejkę powinna być gładka, może być to zarówno ściana jak i szyba, lustro, meble, samochód itd. Ściana powinna być odtłuszczona, niepyląca, nie może być chropowata, posiadać wypukłości, świeżo malowana - wilgoć zmniejsza przyczepność naklejki. Naklejka powinna idealnie przylegać do ściany. Z naszego doświadczenia wynika, że ściana musi być zagruntowana - na takim podłożu naklejki trzymają się najlepiej.


Jaką farbą powinna być pomalowana ściana?
Szczególną uwagę należy zwrócić na farby lateksowe oraz na ściany świeżo malowane. Po malowaniu należy odczekać co najmniej 14 dni przed naklejeniem. Niestety nie posiadamy wiedzy na temat tego, czy ściana pomalowana farbą firmy X z serii Y będzie odpowiednia - wiele zależy od samej ściany (wilgoć, pęknięcia, gipsówka).

Dlaczego zawsze powinno się przeprowadzić próbę przyczepności?
Próba pozwala na określenie czy naklejka będzie się trzymać, ponieważ naszych naklejek nie można przeklejać, a jej zerwanie może spowodować uszkodzenie powierzchni. Zalecamy przeprowadzenie próby w mało widocznym miejscu.

Przyczepność naklejki/przeklejki zależy od wielu czynników zalecamy przeprowadzenie próby nawet, kiedy ściana nie jest świeżo malowana bądź nie jest pomalowana farbą lateksową.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

4rooms | Tel: 668227959 | E-mail: kontakt@4rooms.com.pl | ul. Czubajkowa 18, 62-002 Złotniki | woj. wielkopolskie | NIP: 7431875161

Sklep internetowy od home.pl