nowości
Plakat, Kobieta na plaży - akwarela
Plakat, Kobieta na plaży - akwarela

39,90 zł

szt.
Plakat, Kobieta - grafika linearna
Plakat, Kobieta - grafika linearna

39,90 zł

szt.
Plakat, Kobieta art
Plakat, Kobieta art

35,00 zł

szt.
Plakat, Kobieta w kapeluszu art
Plakat, Kobieta w kapeluszu art

35,00 zł

szt.
Plakat, Poznań - rynek w stylu art
Plakat, Poznań - rynek w stylu art

39,90 zł

szt.
Plakat, Gdańsk - Neptun artystyczny
Plakat, Gdańsk - Neptun artystyczny

39,90 zł

szt.
Plakat, Waszyngton USA -  akwarela
Plakat, Waszyngton USA - akwarela

39,90 zł

szt.
Plakat, Chicago USA -  akwarela
Plakat, Chicago USA - akwarela

39,90 zł

szt.
Plakat, Chinatown akwarela
Plakat, Chinatown akwarela

39,90 zł

szt.
Plakat, Bangkok akwarela
Plakat, Bangkok akwarela

39,90 zł

szt.
Plakat, Hong Kong grafika
Plakat, Hong Kong grafika

39,90 zł

szt.
Plakat, Chiny grafika
Plakat, Chiny grafika

39,90 zł

szt.
Plakat, Chiny akwarela 2
Plakat, Chiny akwarela 2

39,90 zł

szt.
Plakat, Kot Maneki Neko akwarela
Plakat, Kot Maneki Neko akwarela

39,90 zł

szt.
Plakat, Chiny akwarela
Plakat, Chiny akwarela

39,90 zł

szt.
Plakat, Japonia - Tokio akwarela II
Plakat, Japonia - Tokio akwarela II

39,90 zł

szt.
Plakat, Japonia Osaka akwarela
Plakat, Japonia Osaka akwarela

39,90 zł

szt.
Plakat, Japonia - Tokio akwarela
Plakat, Japonia - Tokio akwarela

39,90 zł

szt.
Plakat, Japonia - Góra Fuji akwarela
Plakat, Japonia - Góra Fuji akwarela

39,90 zł

szt.
Plakat, Japonia -Esencja  Tokio
Plakat, Japonia -Esencja Tokio

39,90 zł

szt.
Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 668227959.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@4rooms.com.pl lub telefonicznie: 668227959. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Produkty, które są produkowane na zamówienie nie podlegają zwrotowi ( dotyczy tapet , indywidualnych wymiarów naklejek czy też plakatów) 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. W przypadku zwrotu towaru koszt przesyłki ponosi kupujący. 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

4rooms | Tel: 668227959 | E-mail: kontakt@4rooms.com.pl | ul. Czubajkowa 18, 62-002 Złotniki | woj. wielkopolskie | NIP: 7431875161

Sklep internetowy Shoper.pl